Omschakelen

Begin Oktober werd er een balletje opgegooid over de Montferland Run. Een loop over 15 kilometer. Ik moest er even over nadenken. Het lopen stond op de 2e plaats sinds mijn hielspoorblessure. Ik kwam niet verder dan 60 kilometer per maand. Ik moest dus keuzes maken voor de komende weken. Bovendien moest ik mijn doelstelling van 5000 kilometers fietsen gedurende het fietsseizoen laten varen.

isostar

Toch besloot ik om de uitdaging aan te gaan nadat mijn verzoek om een snipperdag op 4 december was goedgekeurd. Dit had mede te maken met de wedstrijd die door Isostar werd georganiseerd onder de naam “Run Europe”. Hierbij kon je diverse mooie prijzen winnen. Je moest daarvoor 250 kilometer lopen in twee maanden. Het lopen werd verder opgepakt en het fietsen beperkt. Oktober sloot ik af met 116 kilometer en november met 143,6 kilometer.

Over runninggerard

Hardloper met een voorkeur voor de lange afstanden. Lid van AV MarathonPlus.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

